11 Mayıs 2010 Salı

Marco Pascha 7.Cadde- Ankara

Sevgili Tuvalet Guruları,

Sosyal medyanın en çılgın motor-riderlarından Zafer Yılmaz, bizler için Ankara 7.Cadde'nin hareketli mekanlarından Marco Pascha'nın tuvaletlerini titizlikle inceledi, görüşlerini bizlerle paylaştı. Kendisine kucak dolusu steril sevgilerimizi sunuyoruz :)

Şimdi gelin hep beraber Zafer'in kaleminden görüşlerini okuyalım;



Olağan Ankara ziyaretlerimden birinde, günboyu müşterilerle olan toplantılarım bitmiş ve yorgunluğumu bir nebze olsun gidermek için kendimi Ankara'nın gecelerine atmıştım. Arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine gittiğim meşhur 7.caddede dolanırken, Marco Pascha adlı mekana girdim.

Birkaç 50' lilik bira içtikten sonra herkes gibi "I need to pee" diyesim geliyor ve kendimi bir anda WC yolunda buluyorum. Aşağı indiğimde, kendimi sanki bekleme salonunda buluyorum. WC değil sanki tam bir rehavet salonu. Birkaç büyük kanepe'nin yanında, 2-3 adet sehpa üzerine serilmiş dergiler adeta okunmayı bekliyor. İlk aklıma gelen erkeklerin "kız arkadaş sendromu" oluyor. Hani sevgililerin yanından ayrılmayan tipler olur ya, o şekil.

İlk izlenimimden sonra kapıya doğru yol alıyorum ancak 2 değil, 3 adet kapı ile karşılaşıyorum. Önce biraz afalladıktan sonra "Dünya nasılsa kadınlar üzerinde dönüyor" düşüncesiyle önemsemiyorum ve erkekler tarafına giriyorum.
İşte esas macera şimdi başlıyor. Daha önce hiç bu kadar komplike bir tuvalet ile karşılaşmamıştım desem yalan olmaz. Sifon niyetine kurulan düzenek, adeta yüksek yetki erişimi gerektiren binalara giriş sistemlerini anımsatıyor. Bu okumuş halimle bile garip garip bakınıyorum, düğmeleri inceliyorum ancak nafile. "bidget" yani bizdeki tabiri ile taharet anlamına gelen gereksiz düğmelerle bürünmüş olan bu SİFON sistemi, aynı zamanda kurutma özelliğine de sahipmiş.


İşimi hallettikten sonra tabii ki bu eşsiz manzaraları fotoğraflamayı ihmal etmiyorum. Sistemin üzerine kocaman "SİFON" yazan mekan yetkililerini de ayrıca kutlamak gerek; daha

çok böyle komplike bir sistem kurdukları için...
Rahatlık: 9 / 10
Kullanım: 3 / 10
Temizlik: 6 / 10



0 yorum:

Yorum Gönder